4e reisverslag - Reisverslag uit Chinchilla, Australië van PaulMaris2 - WaarBenJij.nu 4e reisverslag - Reisverslag uit Chinchilla, Australië van PaulMaris2 - WaarBenJij.nu

4e reisverslag

Blijf op de hoogte en volg

21 April 2015 | Australië, Chinchilla

15-4-'15
Super dagje weer gehad. Mooi weer, en lekker wat kunnen doen. Ik ben ook aan het balen maken gegaan. Erg leuk als je eenmaal doorhebt hoe het moet en wat je moet doen. In je eentje is het heel veel werk, maar ben je met z'n tweeën , dan is het heel goed te doen. Ook weer heerlijk van de zon genoten.

16-4-'15
Vandaag lekker gewerkt, Paul vooral dan, ik ben niet veel daar geweest. Ik heb thuis wat dingen gedaan en het was ook een korte werkdag. We zijn uitgenodigd voor de verjaardag van de moeder van onze baas. Echt super aardig. We hebben maar tot 6 uur gewerkt en dat is voor hier erg kort. We hebben heerlijk gegeten, het was een mega gezellige avond. Toen we thuis waren hebben we nog een drankje bij Greg gedaan. Hij is onze baas. En om 2 uur lagen we in bed.

17-4-'15
Ik heb niet veel gedaan vandaag. Ik was erg beroerd. Lijkt wel buikgriep! Paul en Søren zijn lekker aan het werk geweest en ' s avonds hebben we met nog een collega (John) gegeten en dat was erg gezellig. Ik voelde me alleen nog niet lekker. Morgen weer een dag.

18-4-'15
Vandaag zijn we begonnen met Greg (onze baas) zijn stuk katoen. Ik voel me nog niet helemaal lekker, maar als ik wat doe, dan denk ik er niet aan dat ik me naar voel. We hebben een lange dag gemaakt vandaag. Heerlijk gewerkt. Vandaag heb ik voornamelijk de balen gemaakt. Echt wel heel leuk om te doen. Samen met wat hulp van Paul, echt leuk. Wel zwaar, onze joystick is kapot en nu moesten we het met hele zware hendels doen. Mijn handen doen helemaal zeer. Morgen ga ik niet heel veel doen haha. We hebben tot 10 uur gewerkt. Ik ben wel moe, snel wat eten en dan naar bed!

19-4-'15
Helaas geen katoenplukken en balen maken vandaag. Er is regen op komst. In de ochtend viel het allemaal nog wel mee, wel grijs en bewolkt. We hebben alle katoen opgeruimd op de andere plek waar we hebben geplukt en balen gemaakt. Ik mocht in een klein vrachtwagentje rijden met de laadbak en Paul, Søren en Greg die gingen alles aanharken en in de laadbak doen. Verder hebben we wat boodschappen gedaan. Begin van de middag hadden we een bbq bij Greg en Marie - Ann (vrouw van Greg) voor hun 23 jarige trouwdag. Dat was erg gezellig. We hebben het maar niet zo laat gemaakt. Iedereen was een beetje moe.

20-4-'15
Vandaag kunnen we helaas ook niet bezig met t katoen. Het heeft geregend en een mega weeromslag heeft plaatsgevonden. Het is vandaag erg fris, het vest kan weer aan en ik heb ook de lange broek maar eens weer tevoorschijn getoverd. Paul en Søren zijn dingen aan het maken wat kapot is aan de builder, en bezig met een vrachtwagen. Ik ben lekker een dagje thuis. We hopen dat t nu droog blijft en dat we morgen weer wat kunnen doen. Anders gaan we verder reizen. We hebben tenslotte nog maar 6 weken. De tijd gaat enorm snel nu. We hebben voor t eerst vandaag het Nederlandse nieuws gezien. Tijdens het zappen kwamen we op de BVN zender terecht. Ze lopen tegenwoordig wel veel tijdens de nieuwsuitzending. Dat is volgens ons nooit zo geweest. Leuk om weer eens Nederlands te luisteren. Het is veel Engels nu namelijk.

21-4-'15
Brr wat is het fris zeg! Vooral in de avonden en ochtenden. Echt wel ff wennen. Verder is het wel weer redelijk mooi weer, het zonnetje is weer te zien vandaag. Gelukkig maar. Verder blijft het de hele week gewoon droog en zonnig , en kunnen we morgen waarschijnlijk wel weer op het land bezig. Vandaag zijn Søren en Paul bezig met de vrachtwagen. Die is bijna weer gemaakt. Vanmiddag bezig met lampen op de builder. Die zijn kapot en/of doen het niet goed. En we zijn als we aan het werk zijn ook ' s avonds in het donker bezig en dan is het toch wel fijn om wat licht te hebben. Weer een lekker dagje dus. De planning voor ons is dat we zaterdag weer verder gaan reizen. Richting Brisbane en Cold Coast. En daarna weer een stukje het binnenland in. Het ligt ook allemaal een beetje aan het weer waar we heen gaan. Als het goed is blijft het droog met een zonnetje aan de kust in en na het weekend. Dus dan kunnen we daar kijken. En zo gaan we dan steeds een stukje zuidelijker. Maar tegen die tijd horen jullie wel wat precies de route wordt.

  • 21 April 2015 - 09:34

    Carin:

    Hoi samen,

    Het klinkt allemaal wel als werken daar maar dat is misschien ook wel even goed geweest ;),
    dus vanaf zaterdag weer lekker de wijde wereld in........ik zou het maar doen, straks krijg je spijt dat je toch niet zoveel gezien het.;).
    Grappig dat je het leuk vind om nederlandse tv te zien en te horen.......

    Lekker genieten samen we'll keep in contact.......

    Big hug van ons xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Chinchilla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2015

Ons laatste reisverslag

17 Mei 2015

7e reisverslag

10 Mei 2015

6e reisverslag

05 Mei 2015

5e reisverslag

21 April 2015

4e reisverslag

Actief sinds 20 Maart 2015
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 4042

Voorgaande reizen:

20 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: